maandag 16 mei 2011

we "durven" bijna niet te klagen...

..maar doen het toch...
wat een weer wat een weer.
regen = mee te leven
kou = mee te leven
wind = mee te leven
maar... die mist
die is onmogelijk.

foto: top of the rock.

gisterenavond tijdens de opklaring zijn we snel naar buiten gegaan. helaas bleek het van zeer korte duur want daar kwamen de volgende buien en mist alweer opzetten.
dus we hebben besloten om naar madame tussauds te gaan, erg grappig allemaal, ook kwam mijn gebruikelijke intelligentie weer om de hoek zetten " Gerard ga jij maar even met cher op de foto" het was dus Tina Turner.....

En denk maar niet dat ik me schaam hoor hahaha, ik geef de vermoeidheid en lange dagen de schuld.
Ook nog even op pad naar toys 'r us, jeetje wat een grote winkel. alles is geweldig hieraan. echter een tegenvallertje, van alles hebben ze honderden spullen, maar van puzzelen hebben ze hier denk ik nog nooit gehoord. al zag ik op de website wel erg veel keuze staan.
De lego Pirates heeft een korting van 20 procent op alle sets. dus gerard gaat hier vast en zeker toeslaan en de schappen leeg halen.
daarna lekker naar bedje gegaan, en geslapen als een roos. zelfs een uurtje later wakker geworden, om half 8.

vol goede moed opgestaan, alleen het weer is zo slecht dat de moed wel een beetje in de schoenen zakt.
het scheelt dat er veel binnen te doen en te bezichtigen is, maar gerard keek al jaren hiernaar uit. dus het is een flinke domper.
Vandaag zijn we naar het politiemuseum geweest, errug leuk! we mochten zelfs in een cel plaats nemen.




verder zijn we naar wall street geweest, natuurlijk naar ground zero waar ze al druk bezig zijn met het bouwen van de freedom tower. Ook zijn we naar de wtc memorial geweest, en dat was zeer indrukwekkend.daar ga ik zeker geen woorden aan besteden, want die doen zeker tekort aan het gevoel wat je daar krijgt.



groetjes inge en gerard

9 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend jammer van het slechte weer, zeker als je je er zo op verheugd hebt. Wij kennen New York niet anders dan heel warm en benauwd omdat wij er een paar keer midden in de zomer geweest zijn. Gelukkig zijn er ook leuke "binnen"dingen te beleven. Ik hoop voor jullie dat het toch nog lukt om wat mooie foto's te kunnen schieten van het uitzicht, maar de weersvoorspelling is niet zo goed helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie pech met het weer.
    Jullie hebben wel leuke dingen gedaan, afgelopen 2 dagen.
    Ik duim voor beter weer, groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je dan eindelijk "On top of the world" staat dat je dan van het uitzicht wil genieten.
    Hopelijk klaart de boel snel weer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel jammer van het weer maar zo te zien vermaken julie toch nog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het weer werkt niet mee, maar jullie slaan je er prima doorheen, en zoeken het genieten toch wel op.

    We duimen dat het snel beter wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik zal mee duimen dat het weer beter gaat worden, maar ondanks dat doen jullie toch leuke dingen. Leuke foto's ook. Ik ben benieuwd wat jullie morgen gaan doen! veel plezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Gerard en Inge

    Wat jammer van het weer :S
    Die foto's van wtc memorial. Ik krijg er helemaal kippevel van.
    Heel veel plezier nog en tonny en ik lezen mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is balen zeg, dat het weer niet mee zit. Gelukkig doen jullie wel erg mooie ervaringen op en Ground Zero ziet er op tv al indrukwekkend uit, dus laat staan in werkelijkheid! Sterkte nog en toch nog veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks het slechte weer zijn jullie super aktief . Ik duim dat het weer voor jullie omslaat.Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen