dinsdag 24 mei 2011

hakuna matata

good morning everybody,

Na een slopende nacht van bijna niet geslapen te hebben ging de wekker om 7 uur. We gingen natuurlijk ontbijten met Donald. Althans dat dachten we... netjes op tijd aangekomen mochten we vooraan met Donald op de foto. Leuk, nu al Donald mooi zo, tijdens het eten zouden Mickey, Daisy en Goofy komen.
Ze kwam ook allemaal, en hoewel we het eten nauwelijks weg-kregen (we ontbijten normaal nooit en om dan nu gebakken aardappelen hamburgers en bacon naar binnen te werken.. ) en we het dus eigenlijk wel zeer prijzig vonden, vonden we het wel leuk om een keer gedaan te hebben. En toen kwam de goede man met de foto met Donald, een leuk verhaal erbij en toen kwam het dan... het kost alleen maar 30 dollar...................
Missen wij iets???? wij nemen dit ontbijt vanwege Donald en dat hij langs zou komen..... als ik 30 dollar apart moet betalen voor een foto terwijl ik daar ook 10 minuten voor in de rij kan staan. gratis?
Mja, beetje jammer. de foto wel genomen want hij was erg leuk en anders zou het voor ons helemaal voor niets zijn geweest om dit ontbijt te doen. Maar een beetje teleurstellend vanuit Disney vonden we het wel.

Nou goed, we hadden een mooie dag voor ogen. Dit was het park waar we het meest naar uitkeken. En dat heeft Disney dan ook helemaal waar gemaakt. Wat een prachtig park, vol groen, water, perfecte afwerking, dieren, en fantastische attracties. Ik ga ze niet allemaal behandelen maar kort gezegd wat we allemaal gedaan hebben;
-it's tough te be a bug, een erg grappige 3d film
- kilimanjaro safari, prachtig gedaan met een auto langs alle dieren.
- we hebben gekeken naar de ruimte waar ze de dieren opereren, als dit gepland staat, kun je ook live meekijken.
- de maharajah jungle trek, lopend door een gedeelte met dieren.
- kali river rapits: You will get wet, You might get soakd. ik kan jullie vertellen.... wij waren drijf nat, grote golven plonsden recht op ons af, alle kleding konden we daarna uitwringen,
-expedition everst hebben we 2 keer gedaan, dankzij aardige mensen die hun fastpass aan ons gaven.
-verder hebben we nog finding nemo the musical gezien. erg leuk gemaakt.
- en dinosaur, waar ik veelal niet durfde te kijken... wat ben ik toch een watje.  ik dacht dat die dino's op me af zouden komen, gerard zei dat dat dus helemaal niet gebeurde... alleen een hoop lawaai en duisternis.


Daarna zijn we lekker gegaan. maar omdat we er zo veel zin in hadden zijn we ook nog even naar downtown gegaan. altijd leuk. Morgen staat magic kingdom op het programma.
ps: we hebben Donald de groeten gedaan van iedereen, en ik moest iedereen bij deze de groetjes terug doen, wat een sympathieke Donald toch..



groetjes inge en gerard

P.S. Op deze afbeelding is een ' Hiddin Mickey' te zien... Wij hebben hem niet gevonden. Wie kan het ons wel vertellen?

5 opmerkingen:

  1. Peter, Cindy, Vincent en Dide niet toevallig tegengekomen in AK? Ik zie het halve dierenrijk op de laatste foto, maar geen mickey.. Nog maar even verder zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb zitten staren maar ik kan Mickey niet vinden het enige wat ik een beetje op Mickey vind lijken is het oog van de olifant maar dat zal het wel niet zijn.

    op mijn hyves heb ik foto's geplaatst van jullie schatten.

    veel plezier vandaag in magic kingdom

    dikke kus Jos en Ria

    ps die foto met Tijgertje is erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke dag hebben jullie gehad in Animal Kingdom.
    Misschien wel een beetje veel 30 dollar voor een foto met Mickey maar jullie hebben tenminste hier geen slecht weer zoals in New York.
    Wat dat betreft gaan jullie nu tenminste als Guus Geluk door het leven in het zonnige en heerlijke Orlando.

    Jammer van Epcot en het gedoe in Soarin, denk bij jezelf ik heb vakantie en niemand die mij gek krijgt, geniet!!!
    Wij gaan Epcot en Soarin in Juni zeker ook aandoen het is ons favoriete park.

    Veel plezier verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd lekker in Animal Kingdom. Verschrikkelijk uitgestrekt ook. Er zijn in dit park veel bijzondere weggetjes, paadjes, versierselen, etc. De Imagineers hebben zich hier flink uitgeleefd ! Veel plezier weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij vinden Dinosaur echt vreselijk! Die lichtflitsen en het kabaal en geschud, nee...niks voor ons!

    Ik kan ook geen Hidden Mickey ontdekken, helaas.
    Animal Kingdom is echjt een prachtig aangelegd park. Leuk, geniet er nog van!

    BeantwoordenVerwijderen