zaterdag 21 mei 2011

Oh boy, oh boy, what a wonderful day..

Lieve lieve lieve allemaal,
het lijkt wel of ook wij met de dag socialer worden.. Iedereen hier vraagt oprecht hoe het met je gaat en of ze ergens mee kunnen helpen.
Vandaag hebben we eerst lekker uitgeslapen. daarna zijn we naar Epcot gegaan. Volgens Tourguide Mike een groene dag, en dat klopte volgens ons helemaal.


Omdat we in Parijs bijna niet met de Charachters op de foto konden vanwege de geweldige mentaliteit en even bot gezegd vervelende kinderen, hebben we hier een Photopass genomen. Dit is een pasje en kun je door de Disney fotografen op de foto gezet worden bij bekende plekken en als je bij de Charachters bent.
We begonnen allereerst bij de World Showcase. Hierin worden verschillende landen uitgebeeld door bekende bouwstijlen en acts.


Erg mooi om te zien en al snel zagen we Donald., Gerard' s grote vriend, in Mexicaanse outfit. En het mooiste was.... geen rij!!! Dus helemaal happy gingen we met hem op de foto.


Overigens is het bij mij zo dat hoe blijer ik ben hoe meer mijn ogen Chineese spleetjes worden... We hebben net de eerste foto's bekeken van de Photopass en ik sta er dus echt zwaar Chinees op. Niet erg op mijn knapst vind ik zelf, maar wel een teken dat ik het zeer naar mijn zin heb.
Verder zijn we nog op de foto geweest met: Sleeping Beauty, Marie (Aristokatten), Winnie, Tijgertje, Mickey, Minnie, Pluto, Goofy. en nog een een keer Donald.


Na deze World Showcase zijn we nog in de attractie geweest van Finding Nemo. Wat is het toch allemaal mooi gemaakt zeg!!
Alles is helemaal in detail, en tot op de puntjes verzorgd.


Daarna zijn we lekker gegaan, nog even langs een Outlet waar ik alweer leuke scrapbook spullen van Disney heb gescoord.
Nu zitten we een annanasje te eten op de bank "thuis", en hebben zojuist besloten om het morgen nog even rustig aan te doen. We zouden naar de Star Wars weekend gaan, maar die verschuiven we naar volgende week.
Het is vooral voor mij erg zwaar iedere dag, het zijn erg veel indrukken waar ik veel moeite mee heb. Begrijp me niet verkeerd het is prachtig allemaal. maar ik heb hier in het "normale leven" al erg veel moeite mee, dus hier komt dat helemaal naar boven.
Oplossing is vrij simpel, gewoon even een dagje rust. en vaak gaat het dan alweer.
Voor nu, stop ik er even mee. morgen sluit ik wat foto's bij.
Groetjes oh en goedemorgen natuurlijk voor jullie!

9 opmerkingen:

  1. De bezoeken aan de pretparken zijn geweldig,maar vreten energie. Geniet van jullie rustdag, dat heb je af en toe even nodig. En dan op naar een nieuwe week in FL! Veel plezier nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor EPCOT ons favoriete park.
    Zo te lezen hebben jullie het goed naar jullie zin gehad.
    Uit ervaring weet ik dataf en toe een rustdag echt nodig is.
    Wij gaan dan meestal effe een halve dag naar een Disney waterpark.
    En dan later effe shoppen.
    Have fun!
    Familie staalstra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke dag weer! Het is ook slopend hoor al die parken en het warme weer samen! Gewoon lekker rustig daggie inplannnen, komt helemaal goed. Veel plezier met shoppen morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Lieverds

    Super om te lezen dat jullie het helemaal naar jullie zin hebben:)
    Beter dat jullie geen rijen hebben in disneyworld. In Parijs was dat wel anders en het weer is ook beter haha.
    Geniet lekker van jullie rustdagje.

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo luitjes,
    Net jullie blog tot nu toe gelezen. Wat jammer van het slechte weer in New York, maar toch waren jullie er en hebben jullie een hoop gezien. Het heerlijke weer in Florida zal een hoop goed maken, zekers voor je humeur! Geniet met volle teugen en schrijf maar fijn alles op dit vrolijke blog, dan geniet ik met jullie mee...moet nl. nog 13 maanden wachten, voordat we de oversteek weer maken. Dit keer gaan we net als jullie, eerst enkele dagen naar New York!! Have Fun, Aggie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De pretparken zijn allemaal leuk maar die van Disney vinden wij toch altijd net iets 'specialer'. Alles is tot in de perfectie geregeld en vooral Epcot is onze favoriet. Nu lekker een dagje rustig aan doen want er zijn nog heel veel indrukken op te doen.... Wellicht zullen wij in juni ook wat halve dagen in de pretparken vertoeven afwisselend met zwemmen en shoppen. Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ik ben weer helemaal bij met lezen. Wat zijn jullie lekker aan het genieten zeg ! Jullie zijn de regen in NY vast al helemaal vergeten.

    Ga zo door met genieten en niet vergeten om volgende week naar het SW weekend te gaan hoor !

    BeantwoordenVerwijderen