donderdag 26 mei 2011

a relaxing day..



Hi!

vandaag zijn we, ondanks mijn nog wat verbrande huid, naar typhoon lagoon geweest.
we waren lekker op tijd, maar merkten al dat er nog maar weinig schaduwplekjes waren, dus snel 2 bedjes gevonden nog in de schaduw, en op naar de eerste glijbaan.
Iedereen die mij kent weet dat ik niet zo'n waterrat ben, ik ben toen ik klein was bijna een keer verdonken, en sinds dien durf ik niet meer met mijn hoofd onder water. Dan raak ik gewoon heel snel in paniek.
Veel dingen vielen voor mij dan ook af om te doen vandaag, maar Gerard vond het er erg leuk. Vooral het mega golf-slag-bad vond hij erg gaaf.




Rond een uurtje of 3 vonden we het welletjes, en zijn we naar huis gegaan. Gerard heeft lekker een uurtje geslapen en ik heb wat ge-internet. tijdens het googelen en hyven zag ik dat Britt de finale van echte meisjes in de jungle gewonnen heeft. jeej!! ze deed het ook gewoon erg goed. Helaas kon ik dat programma niet terug zien omdat het alleen in Nederland te bekijken is. Dus heb ik naast gtst en x-factor ook nog flink wat andere zaken terug te kijken. (wat is het leven toch slecht)

Daarna had ik het goede idee om naar de dollar tree te gaan (was uiteindelijk niet heel veel aan) en om naar Jo-Ann te gaan. Voor de mensen die deze winkel niet kennen, deze winkel verkoopt erg veel hobby spullen. Dus voor mijn scrapbooken is het een paradijs.
Het werd helemaal een feestje toen Gerard mij erop attendeerde dat alle spulletjes voor scrapbooken 40 tot 50 procent korting hadden, dus niet zeuren.. en inladen.
Lachend ging ik richting de kassa en lachend kwam ik er weer uit.

Nu zitten we lekker de nodige vitamientjes weg te eten op de bank. fruit.
Morgen gaan we naar bush gardens, ik ben erg benieuwd naar dit park. dus op tijd op, want het is iets verder rijden.
Bedankt voor het meelezen, bij deze ook iedereen thuis de groetjes,
tot lees!
groetjes inge en gerard

4 opmerkingen:

  1. Gewaagd hoor om na zo'n "verbrand" dagje toch naar een waterpark te gaan!

    En dan straks naar Busch heerlijk al die achtbanen, en als je dan toch in de Sheikra gaat ga dan vooraan zitten...zo spectaculair...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk relaxed dagje hebben jullie ervan gemaakt!! Ben benieuwd naar Bush Gardens, daar willen we volgend jaar ook heen.

    Have Fun, Aggie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo dat is een flik golfslagbad

    heel veel plezier vandaag

    dikke kus Jos en Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat heerlijke dag weer, Typhoon Lagoon staat ook bij ons op nummer 1 van de zwemparken!! Veel plezier....

    BeantwoordenVerwijderen