zaterdag 28 mei 2011

shopping, movies and homesickness....

Halloooo

Vandaag hadden we een rustige dag ingezet. alleen hebben wij het rare dat steeds bij een rustige dag we het toch voor elkaar krijgen om het druk te hebben...
We hadden lekker geslapen en uitgerust werden we om 10 uur wakker. Gerard kwam erachter dat al zijn gedragen shirts in de was lagen, en om daar nou in te graaien was niet zo fris...
Dus hopla naar de outlet. dat was weer makkelijker gezegd dan gedaan, meneer kan namelijk aardig zeuren als het om kleding aangaat. (van Gerard moet ik nu zeggen dat het gewoon om de maten ging, en dat hij niet zeurt...)

Vervolgens gingen we naar disney downtown om naar de nieuwste film van Pirates te gaan.
Erg vermakelijke film, alleen vinden wij beide deel 1 het allerbest.
Om half 6 rolde we eruit en kwamen we op het goede idee om lekker uit eten te gaan. (valt het jullie ook op dat zodra wij goede ideeën hebben het meestal mis gaat?)

Ook nu weer.... overal waar we kwamen stonden de rijen tot buiten te wachtten op een tafeltje... dan het goede idee om buiten disney te eten. Hier in de buurt zitten namelijk ook erg goede tentjes. Alleen ook hier stonden de rijen tot aan Miami, dus... hopla naar de walmart en een eigen maaltijdje maken.
Uit eten doen we lekker een keer door de week als het niet zo druk is.

Al met al was het alweer snel 9 uur. Helemaal aan het begin van de vakantie in New York had ik al vreselijke last van heimwee, dit is tussendoor afgezakt, maar nu begint het toch weer te komen. Overdag gaat het prima, het is hier echt erg leuk, prachtig weer en genoeg te doen. maar zodra we savonds "thuis" komen, dan mis ik mijn eigen thuis vreselijk. Mijn eigen bed, mijn eigen eten, mijn knuffel-katjes waar ik normaal gesproken de hele dag mee loop te knuffelen, en iedereen om me heen natuurlijk.
Het is erg balen, want ik kan er niet zoveel aan doen. Het is ook een beetje een tweestrijd, want naar huis wil ik eigenlijk ook niet... hier is nog zoveel te zien en te doen. Dus.. gevoel letterlijk aan de kant zetten en weer door. op naar morgen: Hollywood studio's star wars weekend.We zijn hier heel benieuwd naar, hopelijk kunnen we ook nog wat attracties doen zonder meteen een uur in de rij te hoeven, en is het erg gezellig.

Oh en neeee er hoeft nog geen kar meegenomen te worden voor onze bagage, dit valt eigenlijk nog heel erg mee. We houden het nog netjes. We hebben natuurlijk nog 2 weken te gaan haha.
tot lees,

groetjes inge en gerard

4 opmerkingen:

  1. Wacht maar tot je thuis bent, dan krijg je pas echt heimwee !
    Veel plezier in de Hollywood studio's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heimwee is inderdaad nooit leuk en ik moet toegeven dat ik er ook altijd wel even last van heb. Vaak is dat op de momenten dat ik moe ben van alle indrukken die ik op doe. Bij mij helpt dan een echte rustdag altijd erg goed. Gewoon een dag helemaal niets doen met een beetje bankhangen, tv kijken, met een boek in bad duiken en verder helemaal niets.

    Jullie doen en zien heel erg veel en ik vind het niet zo gek dat de heimwee even hoogtij viert.

    Ik hoop dat jullie, ondanks de drukte van Memorial Day en de Star Wars weekends toch een te gekke dag hebben in de Hollywood Studio's. Laat het gewoon over je heen komen en elke attractie die je kunt doen is meegenomen.

    Have fun !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet wachten tot de vakantie, als ik weer weg moet kan ik wel janken als het vliegtuig Orlando verlaat, maar als ik dan thuis kom bij de beestjes dan is het goed.

    Dus je gevoel is heel gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is vervelend als je heimwee hebt, ik heb dat eigenlijk nooit en wil geeneens weg uit Orlando..
    Maar eenmaal thuis is het ook zo weer goed, maar ben ik wel weer bezig met de volgende vakantie..

    Heel veel plezier nog !!

    BeantwoordenVerwijderen