zondag 22 mei 2011

Shop till you drop? Nee, geen tijd voor....!

Poe poe, nou nou... Inmiddels is het hier 01.00 AM en nog voor we naar bed gaan tik ik (Gerard) nog even kort een bericht over vandaag.

Vandaag hebben we allereerst lekker uitgeslapen... Hierna even snel een klef broodje gegeten en op naar de Outlets! Bij de eerste Outlet hebben we ongeveer zes uur rond gelopen. De tweede iets korter want Inge wilde graag nog naar The Magic Kingdom. Wat een winkels en belangrijker nog, wat een lage prijzen... Ik lach me dood als ik ze vergelijk met de Nederlandse... Inge scoorde twee paar schoenen, twee paar slippers, een shirt, een rokje, zonnebril en een korte broek... Ik heb voor mezelf een korte broek, twee shirts en jawel een winterjas gekocht. Het is toch wel erg vreemd als het buiten 35 graden is, je in korte broek loopt, maar wel winterjassen gaat passen. Het leverde nog wel een leuke foto op... Deze houden jullie nog even tegoed...

Na de Outlets zijn we nog even naar Magic Kingdom gegaan. We hebben wat attracties gedaan en gewacht op de lichtjes parade. Ook hiervan heb ik veel foto's gemaakt, maar deze houden jullie ook nog even tegoed... Ik ben moe en ga lekker slapen. Tot later!

2 opmerkingen:

  1. Ik koop bijna alle kleding in teh US, veel goedkoper dna hier. En je kan toch aardig wat meenemen in die koffers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ook leuk is, is Uggs passen onder je korte broek! Het ziet er niet uit, maar ze zijn wel veel goedkoper dan in NL.
    Het shoppen is jullie goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen