vrijdag 3 juni 2011

there's more to see than can ever be seen, more to do than can ever be done

Vandaag was het dan zover, onze laatste dag Disneyworld. Hoezeer ik aan het begin van de vakantie nog zei, we zijn het na 14 dagen vast zat, kwamen we er vandaag toch achter dat we het absoluut niet zat waren en dat we het verschrikkelijk gaan missen.
Vannacht was ook de eerste nacht waarop ik geen oog dicht heb gedaan, een combinatie van het missen van disney, stukje heimwee en een slecht nieuwsbericht van thuis. Al met al, toch op tijd opgestaan, want deze dag wilde we niet laten schieten.
Om disney af te sluiten gingen we naar Animal kingdom, wat voor ons het mooiste park was.
We begonnen bij festival of the lion king, wat een prachtige show weer. Met veel muziek uit de film, (wat kunnen ze goed zingen!) dans en interactie erbij, het was een mooi spectakel.
Daarna nog een keertje met Donald op de foto, tja ook daar kunnen we geen genoegen van krijgen.
Nog een keertje de Everest beklommen, en toen heerlijk wat rondgelopen, rustig alles in ons opgenomen. nog flink gebruik gemaakt van disney photopass en hier en daar nog met wat characters op de foto.
Een geslaagde dag, een vermoeiende, maar geslaagde dag.
Nu gaan we komende dagen nog even lekker genieten van de rust, lekker uitslapen (nee, niet weer tot half 2 in de middag...) beetje zwemmen, willen nog een dagje naar cocoa beach, een keertje mini golven. dus dat komt wel goed.
Ja die foto's blijven een beetje achter, komende dagen hebben we daar wat beter de tijd voor om ze bij de blogs te voegen.

tot snel, groetjes inge en gerard

It's the Circle of Life
And it moves us all
Through despair and hope
Through faith and love
Till we find our place
On the path unwinding
In the Circle
The Circle of Life

4 opmerkingen:

  1. Oh, ik kan het me zo goed voorstellen. Ook wij zijn de parken na 3 weken nog totaal niet zat. We genieten er op en top van. Erg hè, als je dan zegt "tot de volgende keer Disney".
    Gelukkig hebben jullie nog een aantal dagen om wat andere leuke dingen te doen. Geniet!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie hebben heerlijk, een paar iets rustige dagen kan geen kwaad, en Cocoa Beach is heerlijk.
    De westkust zoals Clearwater Beach vind ik qua strand nog net ietsje mooier..

    Nog heeeel veel lol!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het over heimwee, dat lijkt me verschrikkelijk om te hebben, ik heb daar ook last van hoor, maar dan alleen als ik na mijn vakantie weer thuis ben en alles weer "normaal" is...dan wil ik zo snel mogelijk terug!!
    Nu dan een paar dagen rustig aan, ook erg lekker, je hebt tenslotte vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi!

    Je had een berichtje bij mij op de blog gezet. Natuurlijk heb ik een adres van de toys-r-us. (heb er wel meer)

    Toys-r-us
    1631 Florida Mall avenue
    FL 32809, Orlando

    Kan je niet missen!

    En deze zit bij de premium out ets
    8200 Vineland avenue
    FL 32821, Orlando

    Gaan jullie nog voor iets speciaals naar de toys-r-us?
    Veel plezier nog!

    Groetjes,
    Danielle en Niels

    BeantwoordenVerwijderen