woensdag 1 juni 2011

Regen in Florida?

Hallo allemaal,

Vandaag begon de dag donker... Althans, het was buiten donker? De lucht zat potdicht en al snel begon het te regenen. Het was geen bui van tien minuten, nee, het begin echt goed te regenen. Dit hadden we nog niet eerder meegemaakt hier in Florida. Het scheelde wel dat het voor ons een luie dag was.
Na lekker te hebben uitgeslapen zijn we rustig naar Magic Kingdom gegaan. Het was immers even droog geworden en het stond nog op de planning.
Eenmaal in Magic Kingdom begon het alleen weer te regenen. Dit mocht voor ons de pret niet drukken en we gingen dat winkeltje in winkeltje uit. Inge kocht ook nog een leuke Disney vest. Na binnen wat attracties te hebben gedaan vonden we het weer welletjes.

's Avonds zijn we uit eten gegaan bij de Outback steakhouse. Hier namen we als voorgerecht hot wings.... Ik kan jullie vertellen dat dit de beste zijn die we ooit hebben gegeten. Heerlijk gekruid, lekker pittig, gewoon erg goed! Ook het hoofdgerecht (een flinke steak), beviel ons erg goed. Wat mij betreft een aanrader om daar eens te gaan eten! Overigens was het ook niet duur...

Onderweg naar huis nog een Giftshop aangedaan waar we nog een koffer voor een leuke prijs vonden en Inge nog een schattig beeldje van Dombo tegen kwam voor niet teveel geld.

Ondanks het weer toch een leuke dag gehad. Ik betrap mezelf er wel eens op dat ik wat negatief schrijf in de blogs. Begrijp me niet verkeerd, we hebben het ontzettend leuk hier. Het is de meest gave vakantie die ik ooit heb gehad. Alleen hebben we een flinke opdonder gehad van New York en dat was gewoon niet leuk. Het kost een flinke duit dus ben ik wel kritisch.

Vol goede moed gaan we morgen Hollywood Studios doen en 's avonds nog naar Magic Kingdom voor Wishes. We zijn benieuwd.

Bedankt voor het lezen!

Groetjes,
Gerard en Inge

4 opmerkingen:

  1. Wij zitten inmiddels in Miami, vandaag vanuit Naples hier naar toe verplaatst. Wij hebben vandaag geen spat regen hebben gehad, maar morgen zijn de rollen geloof ik omgedraaid. Gisteren hebben wij ook heerlijk gegeten in de Outback, prima prijs kwaliteit verhouding.
    Enjoy, groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dag hebben jullie gehad en de regen kwam gelukkig op jullie wat minder drukke dag, zal morgen wel weer beter zijn.
    Kunnen ons voorstellen dat je hoopt op mooi weer, wij hebben ook 1x een vakantie gehad in Florida met heel veel regen, dan baal je wel even. Gelukkig is er genoeg te doen en genieten jullie volop.

    Veel plezier nog verder.

    Groeten van Martin, Richard en Linda vanuit Florida, Orlando

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij zijn ook liefhebbers van Outback.. hmm blooming union als voortrapje ;-0

    Nog heeel veel plezier we lezen lekker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOk wij kunnen niet wachten tot we achter een blooming Union komen te zitten bij de Outback...het water loopt me nu al in de mond!!

    BeantwoordenVerwijderen