zondag 5 juni 2011

kwallenleed

Hallo allemaal,

Om even terug te komen op alle reacties,
Met een beetje passen en meten is het me gelukt om alles in anderhalve koffer te doen. Ik ben in de afgelopen 7 jaar al 5 keer verhuisd, dus dan word je wel handig hoor met inpakken.
Een winkel beginnen?? aaah wat een goed idee, daar hebben we zelf ook al over nagedacht haha, ik zou het wel erg leuk vinden... maar ja.. where to begin?
en nee, een prive jet is niet nodig, een aanhangwagen ook niet. het valt echt wel mee...
Gerard zijn spullen vallen vooral onder het kopje lego. ongelofelijk wat die jongen allemaal heeft gekocht...
Maar ja wat doet hij dan, de dozen laat hij achter, en de losse zakjes nummert hij en neemt hij mee zodat er extra veel in de koffer kan. ik kan jullie vertellen, hij heeft letterlijk een koffer vol lego.
- de gehele pirates lijn,
- star wars the empirial shuttle
- empirial flagship
- klein setje van kingdoms
- draakje van legostore zelf
- heel veel losse steentjes

Dus al met al, gaan er 3 koffers mee naar huis woensdag. Nou dat is toch nog netjes?

Vandaag wilde we naar cocoa beach gaan, en dat gingen we doen met een toeristische route..
Hadden we laatst nog mijn schoonvader aan de telefoon: "er zijn daar toch ook hele stukken waar je niets of niemand tegen komt?"  Gerard: "nee joh, dat is niet in Florida". Nou vandaag hebben we het dan toch meegemaakt... wisten wij veel? we waren alleen nog maar in Orlando en omgeving geweest, en dat is natuurlijk zo toeristisch als wat. Dus wij naar cocoa, daar zouden we 2 uurtjes op rijden, nou dat is een lange rit hoor als je echt niet veel tegenkomt. Eindelijk waren we er dan,
En wat een prachtig strand! iedereen die mij kent, weet dat ik niet zo'n strand ganger ben, in Nederland als het dan al een keer mooi genoeg is om naar het strand te gaan, sta je 3 uur in de file en is de lol er voor mij al af. Ook is het water ijskoud en dan ben ik er echt niet in te krijgen.
Nee, maar dat was hier niet. prachtig strand, lekker rustig, auto dichtbij kunnen parkeren. En toen het water in. Hier en daar zagen we al wat kwalletjes liggen, maar dat namen we maar voor lief. niet nadenken en gewoon erin, en wat was het heerlijk!  daarna lekker opgedroogd op een handdoekje, nog even wat bijgebruind want we willen a-sociaal bruin terug komen.
En toen nog een keertje het water in, want het was erg uitnodigend. maar toen had ik pech, jawel alweer ik... Gerard is het nooit, ik heb altijd wel iets...
Een stomme kwal had me op mijn voet  geraakt, en auw wat doet dat zeer!!
de lol was er ook meteen af, mijn voet zag er ook niet erg schattig meer uit, rood dik en met bultjes. Dus maar even opgedroogd en toen zijn we gegaan.
Nou dan denk je, doe maar geen toeristische route meer voor ons, nou zegt Gerard... we doen een andere toeristische route..... kijk ik even later op de navigatie, heeft hij een route van 3 uur lang naar huis uitgekozen, nou dat doen we dus mooi niet. route ingekort en op naar huis.
Volgens Gerard was het weer niet veel beter, ik was al als een blok in slaap gevallen. Nu lekker douchen!!
groetjes Inge en Gerard
ps: van Gerard moet ik er even bij vermelden, dan het niet zijn schuld was van die route van 3 uur (uhum....)

7 opmerkingen:

  1. Erg vervelend zo'n kwallenbeet, zal je net zien...
    Azijn helpt tegen de pijn! LEGOland Fl opent pas in oktober haar deuren, dus jullie zijn net te vroeg. Tot die tijd kan je ook bij onze buren terecht, www.playexpert.nl :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie het toch fijn, heerlijk zo'n verlaten strand. Wel vervelend dat je door een kwal gebeten bent. Gelukkig dat alles in de koffers past, misschien nog meer shoppen?
    Heel veel plezier de laatste paar dagen, geniet lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kwallen beten zijn natuurlijk nooit leuk, hopelijk heb je er niet al tevel last van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hoop Lego, zoveel hebben onze drie zoons volgens mij niet eens bij elkaar, alhoewel....
    Niet dat ze er nog naar om kijken, het staat op zolder gesorteerd op kleur voor de eventuele kleinkinderen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben ook van die Lego-freaks hier thuis, maar mijn man wil ook nog alle dozen bewaren ;-((
    Auw, een kwallebeet doet echt pijn. Onze dochter had er echt brandwonden van. Smeren met het zelfde spul wat je gebruikt voor muggenbeten helpt echt. Succes.
    Groet Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's mooi balen van die kwal.....

    Ik vond toen wij naar Cocoa reden dat er ook grote stukken verlaten strand was. Wel een leuke plaats. Ben je niet naar Rons Surf Shop geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een berg lego zeg, maar jammer van de kwallenbeet, toch hebben jullie wel genoten zo te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen