woensdag 8 juni 2011

een hele hele lange zit...

Hoiii,
het laatste bericht van dit blog. gisteren hadden we niet echt zin meer om een berichtje achter te laten, we hadden ook niet erg veel gedaan, we zijn gaan midgetgolfen wat erg leuk wat! bij pirate's cove, tussen de slapende piraten door grotten en watervallen. erg mooi gemaakt, natuurlijk heb ik gewonnen. Jawel, met eerlijk spel, Gerard moest zelf toegeven dat ik goed was.Gerard zijn golfballetjes vlogen steeds het water in, de mijne vaak hole in one, maar genoeg daarover, anders word Gerard weer chagrijnig, en ik heb hem nog een flinke rit naast me zitten.
We zitten op dit moment namelijk op het vliegveld van Orlando, om half 5 kunnen we boarden, dus we zijn erg vroeg. Om kwart over 8 komen we aan op newark, en om kwart voor 9 boarden we dan weer voor de vlucht naar Amsterdam. koffers waren allemaal in orde, een was precies 50, de tweede zat er iets onder en de derde er iets boven, gelukkig mochten ze zo mee zonder al te veel over en weer gesleep van spullen.

voor nu hopen we op een voorspoedige reis naar huis, zonder teveel ziek zijn, en met wat slaap en rust. ook hopen we dat onze koffers netjes op de band staan in amsterdam als we aankomen.

groetjes en tot in nederland!
oh, en ik altijd met mijn grote mond dat ik wil emigreren naar orlando, nou..... toch maar niet....
gerard daarintegen.....

ps, inmiddels hebben we al 8 keer geprobeerd dit bericht te publiceren maar het internetnetwerk helpt hier niet echt mee....

6 opmerkingen:

  1. Uiteraard moet men dit bericht (vooral dat stukje over het golfen) met een korreltje zout nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het al weer voorbij is voor jullie.
    Een goede reis en wel thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens jullie een goede vlucht en hopelijk kunnen jullie wat slapen in het vliegtuig ik zie jullie morgen op Schiphol

    kus mams

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede reis terug, wij zijn 2 dagen terug en hebben nog steeds moeite met slapen, hopelijk gaat het bij jullie beter. Het is inderdaad een behoorlijk lange zit, maar ja dan kom je ook ergens.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele goede reis terug, en we wachten braaf op de afsluiter...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Inge & Gerard,

    Een "Welkom Thuis" is zeker op z'n plaats. Als jullie dit berichtje lezen zit de lange vlucht er al weer op en zijn jullie weer in Nederland. Hopelijk hebben jullie een goede vlucht gehad zonder al te veel oponthoud.

    Jullie kunnen terug kijken om een paar hele mooie weken in The States. Soms liep het niet helemaal zoals jullie gewenst en gehoopt hadden, maar jullie hebben je staande weten te houden en er alles uitgehaald wat er (op dat moment) in zat.

    Ik wil jullie bedanken voor jullie dagelijkse blogs. Chapeau dat jullie iedere dag weer de tijd en energie vonden om ons mee te laten genieten van jullie avonturen.

    Greetz,
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen