dinsdag 7 juni 2011

rust, rust en wat shoppen.

Een beetje een later blog dan van ons gewent, maar gisteren avond hadden we er niet erg zin meer in.
We zijn gisteren na het uitslapen en rustig wat gegeten te hebben eerst richting de Florida mall geweest.
Dat was leuk voor even vermaak, maar echt wat leuks vinden deden we niet. Gerard kwam op het idee om nog richting de Millenia mall te gaan. Ik dacht dat deze veel groter was.... hij oogt wel groot, maar om nu te zeggen daar gaan we een middagje vol maken, nee... niet voor ons tenminste.
Wel heeft Gerard daar eindelijk het 2e seizoen van Third watch gekocht, al bijna 4 weken lopen zoeken, maar niemand die hem aanbood. En nu op het laatste nippertje... tadaaa
Daarna lekker uit eten gegaan bij de Outback, wat gaan we die tent missen zeg! daar kan echt heel Nederland met zijn restaurants tegenop, en nee, ik hou van overdrijven, maar hier overdrijf ik niet over. Net zo min dat we hier bij de wallmart staan, een kar voor tasjes hebben en voor 60 dollar kwijt zijn, en we dus in Nederland weer zullen schrikken om voor dezelfde boodschappen 100 euro kwijt te zijn.

Het is bijna zover, morgen checken we uit cane island, en vliegen we om half 6 in de middag, om in New York over te stappen. Aankomst zal zijn op donderdag 11 uur. We zien er enorm tegenop dit keer, ik tegen het zoek zijn omdat het zo verschrikkelijk lang vliegen is dit keer, (we hebben in new york wel een korste overstap van anderhalf uur, maar ik vrees dat mijn ziek zijn dan nog niet is gezakt.)

Gerard ziet er vooral tegenop omdat hij bang is dat het met de koffers niet goed zal gaan (als het goed is worden ze doorgelabeld tijdens de overstap en hoeven we ons daar niet druk om te maken, maar Gerard is bang dat de koffers in New York blijven terwijl wij al in Nederland staan....)

dat voor nu, vandaag nog een laatste keertje downtown disney, misschien gaan we nog midgetgolven, maar we laten het allemaal maar een beetje op zijn beloop.

groetjes inge en gerard

@ ryan en hanneke, Het citaat van cinderella hadden we al gekocht in New York bij een hallmark winkel, echter waren we gisteren in de Millenia mall, en daar hadden ze ook een hallmark winkel, met veel van dat soort citaten, (ook echt niet duur)

6 opmerkingen:

  1. Ben het helemaal eens wat betreft Outback, ik ben nog erger dn jij, als je mijn weblogs leest ! Outback is echt geweldig ;-) !

    Die koffers komen echt wel goed hoor, hoef je je geen zorgen over te maken. Maar wat is het voorbij gevlogen, die trip van jullie, ongelooflijk. Ik wens jullie een hele goede reis naar huis morgen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alles gaat gewoon helemaal goed komen, dus relax en laat het gewoon over jullie heen komen.
    Een goede reis en succes met de overschakeling naar het Nederlandse weer en tijd!
    Oh ja...die Outback...ik kan niet wachten...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helaas het zit er op voor jullie. Maar wat hebben jullie een hoop gedaan en gezien. Nu weer terug naar de realiteit. Maak je niet druk over de terugreis, hou juist het relaxte gevoel vast.
    Bedankt voor het laten meelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na deze sussende woorden van de mensen boven mij, ga ik dit niet ook nog doen.. Hoewel je je niet druk hoeft te maken over de koffers natuurlijk ;-)

    Outback vinden wij ook zo lekker..


    Alvast een hele goede reis naar huis,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer maar helaas jullie moeten weer naar huis.

    Outback is ook mijn favoriet!!!! Goede terugreis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele fijne terugreis en met die koffers komt het vast wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen